רכש מדיה

פרסום הוא השקעה. וככל שיועץ ההשקעות שלך מכיר יותר בורסות, כך עומדים לרשותך יותר אפיקי השקעה. אם אינכם מבינים את ההשוואה הזו הרי זה מכיוון שעד היום כל עולם הפרסום והדיגיטל דיברו איתכם על גוגל ופייסבוק והתעלמו באופן מוחלט מעשרות ספקי חשיפה שונים בשוק המקומי והגלובלי שיכולים להציג את הקמפיין שלכם ולהניב עבורכם תשואה גבוהה יותר.

ברוב המקרים, דווקא ככל כשמתרחקים מפייסבוק וגוגל ופועלים דרך "בורסות" קטנות, מדויקות ומקומיות להצגת פרסומים תוכלו לייעל את הטרגוט של הקהלים שלכם, ליצור סינרגיה גבוהה יותר ולהוריד משמעותית את העלות להמרה.

פנו אלינו

דילוג לתוכן