ניהול ושיווק אתרי סחר

אסטרטגיה ותוכנית מסחרית

היכנסו לקרוא >>>
הכל מתחיל באסטרטגיה. משרד שמציע לכם להתחיל בקידום ממומן ורכש מדיה מבלי להציג את האסטרטגיה שלו ולדון אודותיה אינו עושה פרסום. כל קמפיין אצלנו מתחיל באסטרטגיה וחשיבה אודות המוצר וקהל היעד. משם אנו בונים תוכנית מסחרית מתאימה ומתחילים לרקום את הקמפיין.

קופירייטינג והפקה

היכנסו לקרוא >>>
שמים קץ למשבר הקריאייטיב! השירות של אימפל כולל תיבת ממסרים, קריאייטיב והפקה מקצה לקצה כך שהאסטרטג שתכנן את הקמפיין יוצר את תיבת המסרים ומפקח על כל תהליך ההפקה והקריאייטיב.

קשרי משפיענים

היכנסו לקרוא >>>
הם הקשר שלכם לקהלים שלא תפגשו בשום קמפיין, נותנים למותג אופי, הוכחה חברתית ונוכחות.

שיווק דיגיטלי רחב

היכנסו לקרוא >>>
ניהול עמודי סושיאל, מענה לגולשים, קמפיינים מבוססי תוכן וכמובן מודעות גוגל. בין אם נשלם לפי חשיפה, המרה או קליק- אנו נדע כיצד למקסם כל תקציב ואיך ניתן לייצר באמצעותו הכי הרבה רווח.

רכש מדיה

היכנסו לקרוא >>>
גם מחוץ לאינטרנט, שלטי חוצות, עיתונות, רדיו וטלוויזיה. אנו נבצע את ההפקה וננהל כל תקציב לרכש מדיה שיעמוד לרשות הקמפיין.

הליגה הגבוהה לאתרי סחר עוצמתיים

מקצה לקצה כמחלקת שיווק פנימית

אימפל היא מהחברות היחידות כיום המציעות שירותי אסטרטגיה, ליווי מסחרי, שיווק, הפקת וידאו, גרפיקה, ניהול אתר, ניהול חשבונות סושיאל וניהול קמפיינים על פני כל פלטפורמה ומדיה באינטרנט ומחוצה לו.

זו הדרך בה אתרי הסחר הגדולים עובדים תוך השקעה עצומה בכוח אדם פנימי שדואג להכל. אנו מציעים היום את השירות הזה בעלות שכר של עובד בודד כולל כל השירותים הנחוצים להצלחת האתר.

גישה ייחודית לניהול ושיווק אתרי סחר

מינימום דרישה מהלקוח

אתם צריכים לעסוק בתחום שלכם ואחד מגורמי התסכול הגדולים ביותר של לקוחות הוא הציפייה של סוכנות הדיגיטל שלהם בהצפה יומיומית של תכנים חדשים.

אימפל מדיה גרופ מנהלת את השיווק מקצה לקצה ואמונה גם על הקופירייטינג, ההפקה והסושיאל כך שללקוח נותר רק לאשר את המסרים והוויז'ואל ולצאת לדרך.

זה התפקיד שלנו להיות באתר יום יום

לבחון מה קורה ולהיות עם אצבע על הדופק

מנהל שיווק שלא נכנס מדי בוקר לאתר, בודק אילו הזמנות נכנסו ומשווה אותן לקמפיינים הקיימים באוויר פועל בעיניים עצומות. אנו נמצאים כל הזמן באתר. הן מבחינת התוכן, והן מבחינת השיווק. כך שאנו לרוב נהיה הראשונים לראות שיש בעיה והראשונים לטפל בה.

לא רק סוכנות דיגיטל

מהייעוץ המסחרי והאסטרטגי ועד להפקות לטלוויזיה ולרדיו - אנחנו איתכם

בעבודה איתנו אתם מקבלים באופן שוטף שירותים של יועץ אסטרטגי, יועץ תקשורת, קניין מדיה, כותב תוכן, גרפיקאי, עורך וידאו, מנהל אתר, מנהל שיווק דיגיטלי, צלם, מזין תוכן, ועוד ועוד… הערך שאתם מפיקים מהפעילות הזו עצום הן ברמת המסחר האלקטרוני והן בחנות הפיזית שלכם

עובדים על כל פלטפורמה

מתוך הפלטפורמה - בדיוק כמו המנהל בעסק

סוכנויות פרסום מתרחקות מניהול Hands On של אתר הלקוח כמו מאש. הן לא מזינות אליו תוכן, לא מנהלות את המבצעים, מסדרות את המחלקות ודואגות לקופונים. 
אנחנו עושים הכל!
עד לרמה של תמיכה טכנית, פיתוחים נוספים, כתיבת תוכן ובחינה יומיומית של הזמנות נכנסות. כי רק באופן הזה מי מבונה את הקמפיינים שלכם יהיה מחובר באמת למה שקורה בעסק