משרד מלווה וייעוץ אסטרטגי

קמפיינים פוליטיים ומאבקים ציבוריים

היכנסו לקרוא >>>
הקמה וניהול של עשרות קמפיינים פוליטיים לכנסת, לרשויות המוניציפליות, לוועדים ולשכות. ניהול מאבקי עובדים, מאבקים ציבוריים וקידום מטרות לתועלת הציבור מול נברי העם ופקידי הממשל

ליווי לקראת הנפקה וגיוס הון

היכנסו לקרוא >>>
כל מה שצריך לקראת הנפקה או גיוס הון, קשרי משקיעים, תוכנית גיוס ורואודשואו.

ניטור שיח

היכנסו לקרוא >>>
היכולת לנטר את השיח ברשתות החברתיות, בקבוצות, בפורומים, אתרי תוכן ואף בתגובות לכתבות. כך שכאשר המותג שלכם עולה בשיח נדע זאת תמיד ונוכל להגיב בהתאם

מיתוג ומיצוב מחדש

היכנסו לקרוא >>>
כשיש לכם בסיס איתן ומיתוג שספג פגיעה אנו נסייע לכם למתג את העסק מחדש ולמצב אותו כראוי בתודעה של הקהל שלכם.

חיבורים עסקיים

היכנסו לקרוא >>>
סינרגיה עסקית יכולה לקחת את העסק שלכם קדימה. בלי תקציב פרסום, ללא קמפיינים וללא למידה. החיבור הנכון יביא את המכירה הבאה ולרוב ידרוש עמלה על פי הצלחה בלבד.

לחזות את השוק ולחכות לו במקום הנכון

אנו לא נביאים - הכל טמון בניתוח מקצועי

ייעוץ אסטרטגי לומד את ההווה ומסיק מה יהיו צרכי השוק בעתיד הקרוב. בעבודה אסטרטגית נכונה אתם תחכו לשוק במקום הנכון ותהיו הראשונים לענות על צרכיו במקום להגיב לדרישות לאחר שעלו מהשטח.

לנתב את השוק באמצעים ומסרים נכונים

ולהביא אותו לנקודה בה הוא פועל לטובתנו

בדיוק כפי שחינוך שוק עובד. אנו מקדמים מציאות שדורשת את הייתרונות הייחודיים של המותג שלכם ובכך בונים עתיד בו יש לכם ייתרון מהותי על השוק.

מסחרי, פוליטי, ציבורי

מטרות שונות המושגות באמצעים דומים

בימים אלו הקהל צורך חדשות ואקטואליה ברייטינג גבוה מתוכניות מסחריות. ההתייחסות לתוכן פוליטי כבידור ולנבחרי ציבור כמותג אינה חדשה וגם אנו מיישמים טכניקות דומות על מנת להשיג את המטרות של לקוחותינו הן בעולם המסחרי והן במגזר הציבורי.