פיתוח מערכות טכנולוגיות

בניית אתרי סחר

היכנסו לקרוא >>>
אנו בונים אתרי סחר מורכבים על WordPress ו-Magento ועמידים לכמות גולשים ומוצרים ללא הגבלה. משלב האיפיון וכלה בעיצוב, פיתוח, QA, שיפור ROI ותפעול שוטף.

בניית מערכות B2B וקטלוגים

היכנסו לקרוא >>>
פורטלים למשווקים, אתרי בחירה למתנות עובדים, קטלוגים לייבוא מהיר של מגוון המוצרים לאתרי סחר ועוד מגוון מערכות שישפרו את שרשרת השיווק והספקה שלכם כיבואנים

איפיון מערכות

היכנסו לקרוא >>>
היכולת לראות את התהליך מגבוה ולתרגם אותו לחווית המשתמש שתגרום ללקוחות שלך לרצות לעבוד עם המערכת

אינטגרציות למערכי שיווק ומכירה

היכנסו לקרוא >>>
אוטומציה וחיבור מושלם בין כל פלטפורמות השיווק והמכירה העצמוניים שלכם כמו האתר והאפליקציה מול מערכות ה-CRM וה-ERP, הסוכנים בשטח ומערך המשלוחים ליצירת רצף מכירה ואספקה שוטף וקל

בניית פורטלים

היכנסו לקרוא >>>
אנו מקימים ומפעילים פורטלים, אתרי תוכן, אתרי קהילה ואינדקסים שיצרו קהילה סביב התחום שלכם ויהוו בסיס של תוכן איכותי ופורה לשיווק ולמיצוב העסק.

לראות את התהליך כולו

בין אם מדובר באתר שנותן מידע או חברה שמספקת מוצר פיזי

אנו חייבים לראות את התהליך כולו. רק באופן הזה נוכל ליצור מסע לקוח הרמוני ונטול דילמות עבור הלקוח שלכם משלב החשיפה הראשונית בעת השיווק, דרך השימוש באתר שלכם ועד לאספקת המוצר.

למצוא את המשתמש ואת הצורך שלו

ולהבין מה מניע אותו לעבור לשלב הבא

אנו לא קוראי מחשבות, אך באמצעות חשיבה ומתן תשומת לב לכל שלב במסע הלקוח/העובד והיכולת להציב את עצמנו במקומו, אנו מסיקים מדוע הוא במערכת ומה יניע אותו להתקדם לשלב הבא. באופן הזה התהליך אינו מורגש עבורו והרכישה או השימוש במערכת מרגישים לו טבעיים. מה שמוביל לאחוז שימוש גבוה במערכת ויחס המרה מעולה.

לקבל את האתגר ולחתור לפתרון

מתוך הבנה שהטכנולוגיה תמיד מאפשרת

אנו מאמינים כי הטכנולוגיה לעולם לא תהווה מחסום ותמיד ניתן להגשים באמצעותה את בקשות הלקוח. אלו הם אתגרים אחרים שלרוב יעמדו בפנינו כמו תקציב, רגולציה, פרטיות ועוד שעלינו למצוא עבורם פתרון רלוונטי ללקוח בדרך לפיתוח המערכת.