עורך דין ביטוח לאומי

ביטוח לאומי הינו גוף סטטוטורי הפועל על פי חקו הביטוח הלאומי התשנ"ה 1995, תכליתו להעניק ביטחון סוציאלי לאוכלוסיות שנקלעו למצוקה זמנית או ממושכת ונזקקות לתמיכה, ובהתאם לקריטריונים שנקבעו על ידי המחוקק. קובי כהן - משרד עורכי דין מייצג ומלווה נפגעי עבודה מול הביטוח הלאומי , החל משלב הבחינה ועד קבלת הפיצוי.

מחלה או פגיעה בעבודה, מה עושים?

השגת הכרה בפגיעה בעבודה או מחלה הנובעת מתנאי העבודה. משרדנו מייצג עובדים בתביעות להכיר במחלות בהן חלו עקב חשיפה בעבודה, פגיעה, רעש או חומרים, ומחלות נוספות אשר עלולות להיגרם מן העבודה או מתנאי העבודה.

תאונת עבודה סיוע בהכרה או ייצוג בפני ועדות רפואיות הקובעות את דרגת הנכות עקב תאונת העבודה. תאונת עבודה יכולה לכלול פגיעה ממכשיר, נפילה מגובה, מאמץ בלתי רגיל, אירוע לבבי או אירוע מוחי.

פטירה עקב פגיעה בעבודה- אדם שנפטר עקב תאונת עבודה, או מחלת עקב עבודה.  השארים לו התלויים בנפגע בעבודה זכאים לגמלה. אנו מטפלים בתביעות אלה ומסייעים בליווי המשפחה להתמודד מול המוסד לביטוח לאומי.

במסגרת קביעת הנכות עבור הנפגע, מתקיימת וועדה רפואית מטעם המוסד לביטוח לאומי. בוועדה יושבים אנשי מקצוע מטעם המוסד הדנים במקרה וקובעים את אחוזי הנכות. קצבה מביטוח לאומי עשויה להיות גורם משמעותי עבור נפגע.

 

קובי כהן – משרד עורכי דין  מייצג עובדים בתביעות להשגת הכרה בפגיעות. בנוסף, מייצג עובדים בתביעות להכיר בפגיעה נפשית כתאונת עבודה.

עורך דין ביטוח לאומי יכול לסייע במגוון נושאים בכל מקרה של תאונת עבודה, מחלת מקצוע, נכות כללית, ניידות ועוד.

מטרת עבודתו של עו"ד ביטוח לאומי היא להכין את הנפגע לקראת ועדות הביטוח לאומי ולייצגו בוועדה במידת הצורך. עורך דין ביטוח לאומי יכול להיכנס עם הנפגע לוועדה הרפואית ואף לטעון טענות בפניה באשר למצבו של הנפגע. מכאן קיימת חשיבות רבה בליווי עורך דין.

חשוב לזכור כי הוועדות של ביטוח לאומי הן בעלות מורכבות רבה, הכוללות מאות תקנות למצבים רפואיים שונים ומגוונים. עורך דין ביטוח לאומי יכול לעזור במענק חד פעמי או להעלות את הסיכוי לקבלת קצבה קבועה. הליווי כולל הפניה של הנפגע, לרופאים המתאימים בטרם ניגשים לוועדה, הכרת עם התקנות של ביטוח לאומי, ויכולת טיעון בפני הוועדה.

 

איך בוחרים עורך דין לטיפול בביטוח לאומי?

 

ישנה חשיבות לבחירה של עורך דין ביטוח לאומי הבא מהתחום ולו ניסיון רב בהכנת נפגעים לקראת וועדות וייצוגם בוועדות.

משרדנו בעל ניסיון של מעל 10 שנים בייצוג בהליך של ועדה רפואית ביטוח לאומי או בהליך של תביעת ביטוח לאומי על תאונת עבודה. המשרד מייצג מבוטחים ומלווה נפגעים מעת הגשת התביעה ועד לגמר ההליכים בוועדות הרפואיות.

משרדנו מסייע למבוטחים למצות את זכויותיהם מול המוסד לביטוח לאומי, בכל ענפי הביטוח הלאומי.

שתפו את המקרה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

הצלחות אחרונות

אודות עו"ד יעקב (קובי) כהן

משרד עורכי דין יעקב (קובי) כהן הוקם בשנת 2010.
עו"ד יעקב (קובי) כהן מתחמה בתיקי נזיקין, תאונות דרכים, ביטוח לאומי, פיצויים בגין רשלנות ומפגעים, וכן בתיקי רשלנות רפואיות.

עקבו אחרינו

מהמדיה

דילוג לתוכן