עורך דין ביטחון צבאי

השירות הצבאי הוא חלק מההווי הישראלי, הביטחון הוא ערך חשוב ואנחנו מודים לכל אלה שפועלים ביום ובלילה למען הביטחון של כולנו. חיילים, אנשי שב"ס או שוטרים החשופים מדי יום לעבודה פיזית קשה, שלא פעם דורשת כוח נפשי. בלא מעט מקרים, אנשי כוחות הביטחון עלולים לסבול מפציעות שונות ומורכבות הנגרמות כתוצאה של השירות, עומסים פיזיים ונפשיים, פגיעות בקרב ומחלות מורכבות שעלולות ללוות את המשרת לשארית חייו כגון נכות או פגיעה נפשית, פוסט טראומה ואף מחלות אוטואימוניות כגון סכרת, אשר יכולים להתפרץ גם שנים לאחר השירות הביטחוני. לשם תביעה יש לפנות אל משרד הביטחון בהגשת תביעת פיצויים והתמודדות מול יחידת התביעות של משרד הביטחון שתהווה בעבורכם זכרות לסיוע רפואי, הכרה בנכות או פיצוי. בחלק מהמקרים נדרשים התובעים להתמודד עם ועדות רפואיות ארוכות ולהוכיח את הפגיעה או את קשר סיבתי בין מחלתכם לבין אירועים שאירעו במהלך שירותם.

מדוע מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בהגשת תביעות למשרד הביטחון?

עורך דין משרד הביטחון, הפועל ומכיר את המשפט הצבאי על בוריו יוכל לסייע לכם למצות את מירב זכויותיכם. עורך דין יסייע לכם להכין ולהעביר את המידע הנדרש לוועדות וילווה אתכם לוועדות הרפואיות של משרד הביטחון, שהינו חשוב ומשמעותי להגדלת קבלת החלטה לטובתכם.

תוכלו להסתייע בשירותיו גם במקרים בהם תרצו להגיש ערעור, על החלטתה של ועדה רפואית. אם במדיה והרגשתם כי לא קיבלתם את אשר אתם ראויים לו מהוועדה. הסתייעות בעורך דין משרד הביטחון, ללא ספק תסייע לעם למצות את האפשרויות ולהגדיל את סיכויי הצלחת הערעור.

חובת ההוכחה

בעת הגשת תביעה למשרד הביטחון על התובע להוכיח את מצבו הרפואי ולהוכיח את הקשר הסיבתי בין מצבו הרפואי לשירות. ולכן  עליך להמציא הוכחות כי הפגיעה התרחשה תוך כדי ו/או עקב שירותך.

אחת הדרכים להוכחה על מצב הרפואי שהוא תוצאה של השירות בכוחות הביטחון, היא לקבל חוות דעת של רופאים מומחים התומכת בטענת התובע. עורך דין שירות הביטחון ידע להפנות אותך אל מומחים שחוות דעתם יכולה להיות לעזור לך בעת ההופעה בפני הוועדה הרפואית הן לקביעת אחוזי נכות והן לזכאות לפיצויים.

יש לקחת בחשבון כי הליך התביעה לרוב הוא  ארוך ומיגע ויכול להביא תוצאות לא מוצלחות ביותר וזאת במידה ותיגש אליו ללא הכנה מיקצועית נאותה.

משרדנו קובי כהן – משרד עורכי דין  מייצג בנאמנה חיילים, שוטרים ואנשי כוחות הביטחון בנושאי תביעות כנגד המשרד ואגף השיקום. לשם הכרה במחלתם, בפציעתם והנזק הנגרם להם עקב השירות הצבאי או שבהם לקו במהלך שירותם הצבאי, ולמימוש זכויותיהם של הנפגעים.

משרדנו מייצג ומלווה את ציבור נכי צה"ל בוועדות הרפואיות השונות עד למעמד קבלת אחוזי נכות המגיעים להם מטעם משרד הביטחון, המשקפים את מצבם האמיתי.

שתפו את המקרה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

הצלחות אחרונות

אודות עו"ד יעקב (קובי) כהן

משרד עורכי דין יעקב (קובי) כהן הוקם בשנת 2010.
עו"ד יעקב (קובי) כהן מתחמה בתיקי נזיקין, תאונות דרכים, ביטוח לאומי, פיצויים בגין רשלנות ומפגעים, וכן בתיקי רשלנות רפואיות.

עקבו אחרינו

מהמדיה

דילוג לתוכן