עורך דין לענייני נזיקין ברחובות

תאונה דרכים או תאונת עבודה יכולה לשנות את חייכם לתמיד, לא תמיד אנו מודעים לזכויות המשפטיות שלנו ולכן חשוב לפנות לשירותיו של עו"ד קובי כהן - משרד עורכי דין המתמחה בדיני נזיקין, יתכן שמגיע לכם פיצויים בשל אובדן כושר עבודה או אובדן כושר עבודה. עורך דין ברחובות שילווה אתכם מהרגע הראשון ולאורך כל הדרך החל משלב הגשת התביעה, הוכחת הפגיעה, התנהלות מול חברות הביטוח ומול מוסד ביטוח לאומי ועד קבלת הפיצוי המגיע לכם. משרדנו צבר ניסיון רב בתביעות נזיקין והצלחות בתביעות רבות. משרד עורך דין ברחובות הפועל בתחום הליווי המשפטי מתוך ראייה להשגת פיצוי מקסימלי ללקוחות המשרד. משרדנו יפעל, עבורך הלקוח תוך שקיפות על מנת למקסם את גובה הפיצוי בהתאם לנסיבות המקרה.

מהם דיני נזיקין?

דיני נזיקין עוסקים באירועים הגורמים לאדם נזיקים, לרוב מדובר באירועים בלתי צפויים בעבודה, בבית או ברחוב. לפי החוק דיני הנזיקין עוסקים בחיובים בעקבות נזק שנגרם, והם חלק מן המשפט האזרחי. נזיקין עוסקים במוות או פציעה מרשלנות, תקיפה, מטרד, תאונות דרכים, תאונות עבודה, הם רק חלק מהמצבים בהם עשוי התובע לקבל פיצוי מהמזיק. הנזק יכול להגרם בנפש או ברכוש.
תביעת נזקין לרכוש ע"י עורך דין נזיקין ברחובות
תביעות רבות עוסקות בנזקי רכוש, מוגשות על ידי עורך דין נזיקין ברחובות. פגיעה ברכב בעקבות תאונה או נזק אחר מאפשר לבעל הרכב להגיש תביעת נזיקין, ניתן לתבוע את הנהג הפוגע או את חברת הביטוח שבה הוא מבוטח בביטוח צד ג' למקרה של תאונה. תביעות נזיקין יכולות להיות כל פגיעה ברכוש רטיבות בדירה או בעסק מצינור שהתפוצץ, או כל נזק אחר שנגרם לרכוש. חשוב לבדוק אם יש עילה לתביעה.
תביעת נזיקין בנפש
כל פגיעה בנפש לאדם שהיה מעורב באירוע בשל רשלנות או בלא במזיד, תאונת דרכים או חבלה אחרת, רשלנות רפואית. ישנם מקרים שהפגיעה היא פיזית וישנם שמקרים שהתביעה תהיה בעקבות פגיעה נפשית. תביעת נזיקין יכולה להיות מול אדם או מוסד כגון ביטוח לאומי, חברות ביטוח ועוד.

מתי להגיש תביעת נזיקין?

העובדה כי נגרם נזק אינה מספיקה כדי לזכות בפיצוי. השיקול האם יש מקום להגיש תביעת נזיקין צריך להתבסס על מספר שאלות, מה מידת הנזק? מהי מידת אחריותו של אותו אדם או המוסד שגרם את הנזק או אחראי על הפיתוי? וההוכחה לגרימת הנזק.
יש לקחת בחשבון שתביעת נזיקין היא עניין מורכב. חשוב לפנות לשירותיו של עורך דין מקצועי ומיומן בתחום, שיוכל ראשית לבדוק שיש מקום לתביעה וידע לוודא שזכויותיכם המשפטיות ימוצו עד תום.
בדיני נזיקין חובת ההוכחה היא על התובע, שנדרש להוכיח בעת הגשת התביעה כי אכן נעשה לו עוול, יש צורך להוכיח קשר סיבתי בין האירוע המדובר לבין הנזק, ולהוכיח את קיומו של הנזק על כלל מרכיביו.

קובי כהן – משרד עורכי דין  – עורך דין נזיקין ברחובות מעניק שירות  בכל הקשור לדיני נזיקין ההתמחות שלנו היא בתחום תביעות אובדן כושר עבודה, תאונות דרכים, תאונות תלמידים, תאונות דרכים, נזקי רכוש ועוד.

חשוב לדעת, לא תמיד אנשים מודעים לזכיותיהם בנושא דיני נזיקין ולכן חשוב לפנות  לעורך דין נזיקין, כבר בתחילת ההליך ובסמוך לקרות הנזק. עורך דין מקצועי יבדוק אם יש עילה לתביעה ובמדיה שיש יפעל עם הלקוח על מנת להגיש את תביעתו כנגד הגורם הרלוונטי אשר התרשל בעניינו. עורך דין נזיקין ברחובות, ממשרדנו ילווה אתכם מתחילת ההליך המשפטי ועד למועד קבלת הפיצוי בנסיבות העניין.

שתפו את המקרה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

הצלחות אחרונות

אודות עו"ד יעקב (קובי) כהן

משרד עורכי דין יעקב (קובי) כהן הוקם בשנת 2010.
עו"ד יעקב (קובי) כהן מתחמה בתיקי נזיקין, תאונות דרכים, ביטוח לאומי, פיצויים בגין רשלנות ומפגעים, וכן בתיקי רשלנות רפואיות.

עקבו אחרינו

מהמדיה

דילוג לתוכן