עורך דין רשלנות רפואית

נזק שנגרם לנו כתוצאה מרשלנות רפואית יכול לפגוע לנו באיכות החיים וללוות אותנו שנים רבות. תביעת רשלנות רפואית נכללת בדיני נזיקין. תביעות שבבסיסן קיים רכיב הנזק והתביעה היא במטרה לקבל פיצוי בגין נזקי גוף שהתרחשו. תביעות נזיקין מחייבות את התובע להוכיח את קיומו של הנזק לשם קבלת פיצוי. תהליך התביעה ברשלנות רפואית הוא תהליך מורכב ולא פשוט. הוכחת הנזק וההוכחה שהנזק נגרם בשם אותו אדם או מוסד לעיתים קשה להוכחה ויש להראות נזק ישיר. לכן מומלץ להיוועץ בעורך דין נזיקין שמתמחה בתחום רשלנות רפואית , אשר יודע ומכיר את החוקים וזאת על מנת שיפעל להשגת מקסימום הפיצויים המגיעים. משרדנו צבר ניסיון רב בתביעות נזיקין והצלחות בתביעות רבות. משרד עורך דין ברחובות הפועל בתחום הליווי המשפטי מתוך ראייה להשגת פיצוי מקסימלי ללקוחות המשרד. משרדנו יפעל, עבורך הלקוח תוך שקיפות על מנת למקסם את גובה הפיצוי בהתאם לנסיבות המקרה.

מהי תביעת רשלנות רפואית?

ההגדרה של תביעת רשלנות רפואית היא "מתן שירותים רפואיים תוך סטייה ברמת הזהירות הסבירה שלה, כאשר סטייה זו גרמה נזק למטופל, שלא היה נגרם אלמלא סטייה זו". מתן תרופה לא נכונה, אבחון לא נכון או אבחון מאוחר, פגיעה במהלך ההריון או הלידה, רשלנות במהלך ניתוח, ביצוע ללא הסכמה, אי מתן הסבר על ההשלכות הקיימות מהליך מסוים.

הרשלנות יכולה להיות של כל גורם רפואי, לרבות רופא, אחות, טכנאי רנטגן, רוקח או כל אדם אחר שעוסק ברפואה או במקצוע פרה-רפואי.

התחומים שבגינם ניתן להגיש תביעה

רשלנות רפואית בניתוח – ניתוחים שבהם בוצעה פעולה רשלנית , הוצאת חלק מגידול, תפירה לא טובה ועוד נחשבים כרשלנות רפואית ושי מקום לתביעה.

רשלנות רפואית בהריון או רשלנות רפואית בלידה – מזק שנגרם לאם או לתינוק במהלך ההריון או הלידה, חוסר אבחון של מומים בעובר או אי הוצאת השלייה במלואה.

אבחון שגוי של מחלה – רופא שלא מצליח לאבחן את החולה למרות שהיה ניתן או שנתן לו אבחון שגוי ואבחן שהוא סובל ממחלה אחרת.

אבחנה מאוחרת – גם מקרה שבו מחלה התגלתה בשלב מאוחר מדיי למרות שניתן היה לגלותה מוקדם יותר ולהתחיל טיפול שהיה מונע את התדרדרותה או אף ממגר אותה לחלוטין, הוא בהחלט מקרה של רשלנות.

טיפול מיותר – מקרה שבו הרופא החליט לתת טיפול שלא היה בו צורך, למשל ניתוח שלא נדרש או  תרופה שגרמה לו לנזק.

מינון לא נכון של תרופה –רופא הרושם למטופל תרופה מיותרת או תרופה לא נכונה, מינונים שגויים כל אלה הפוגעים ומחמירים את מצב החולה גופנית או נפשית. מקרים של אי מתן תרופה שהיה צורך שהביא להחמרה במצב הקיים.

ביצוע טיפול ללא הסכמה מודעת של המטופל – מקרים בהם בוצע הליך מבלי שהמטופל היה מודע להשלכות ההליך

רשימה זו אינה הרשימה בשלמותה,  והקושי בסוג תביעות אלו הוא ההוכחה של הקשר הישיר בין הרשלנות לבין הנזק שנגרם ישיר או עקיף, ולכן חשוב לפנות לשירותיו של עורך דין רשלנות רפואית שיבחן את התיק ויראה אם יש מקום לתביעה. חשוב לזכור שניתן להגיש תביעה בכל אחד משלי הטיפול ועד שבע שנים לאחר אותו המקרה.

תביעת נזקין לרכוש ע"י עורך דין נזיקין ברחובות
תביעות רבות עוסקות בנזקי רכוש, מוגשות על ידי עורך דין נזיקין ברחובות. פגיעה ברכב בעקבות תאונה או נזק אחר מאפשר לבעל הרכב להגיש תביעת נזיקין, ניתן לתבוע את הנהג הפוגע או את חברת הביטוח שבה הוא מבוטח בביטוח צד ג' למקרה של תאונה. תביעות נזיקין יכולות להיות כל פגיעה ברכוש רטיבות בדירה או בעסק מצינור שהתפוצץ, או כל נזק אחר שנגרם לרכוש. חשוב לבדוק אם יש עילה לתביעה.
תביעת נזיקין בנפש
כל פגיעה בנפש לאדם שהיה מעורב באירוע בשל רשלנות או בלא במזיד, תאונת דרכים או חבלה אחרת, רשלנות רפואית. ישנם מקרים שהפגיעה היא פיזית וישנם שמקרים שהתביעה תהיה בעקבות פגיעה נפשית. תביעת נזיקין יכולה להיות מול אדם או מוסד כגון ביטוח לאומי, חברות ביטוח ועוד.

כיצד בוחרים עורך דין לרשלנות רפואית?

בחירה של עורך דין רשלנות רפואית תשפיע על ההצלחה ולכן חשוב לבחור עורך דין המכיר את דינים בתחום ומומחה בתחום. חשוב לקבל המלצות מאדם שהתנסה בטיפול של עורך דין, בדקו על הניסיון שלו בתחום.
המלצה חמה ממכר שהתנסה בטיפולו של עורך הדין המיועד, ביקורת חיובית (מהימנה) באינטרנט או אפילו שיחת טלפון עם לקוח שטופל על ידי עורך הדין בעבר (ניתן לבקש מעורך הדין שיעביר פרטי לקוח קודם בהסכמת הלקוח), הם אמצעים טובים לעזור לך לבחור בעורך דין מנוסה ובעל יכולת הצלחה בתביעות רשלנות רפואית.

קובי כהן – משרד עורכי דין – עורך דין רשלנות רפואית, בעל ניסיון רב בתחום ומעניק שירות  בכל הקשור רשלנות רפואית.
חשוב לדעת, לא תמיד אנשים מודעים לזכיותיהם בנושא רשלנות רפואית ולא כל תביעה תביא לפיצוי ההוכחה לנזק ישיר הוא על התובע וחשוב לבחון את התיק לעומק. ולכן חשוב לפנות  לעורך דין רשלנות רפואית כבר בתחילת ההליך ובסמוך לקרות הנזק. עורך דין מקצועי יבדוק אם יש עילה לתביעה ובמדיה שיש יפעל עם הלקוח על מנת להגיש את תביעתו כנגד הגורם הרלוונטי אשר התרשל בעניינו., ממשרדנו ילווה אתכם מתחילת ההליך המשפטי ועד למועד קבלת הפיצוי בנסיבות העניין.

שתפו את המקרה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

הצלחות אחרונות

אודות עו"ד יעקב (קובי) כהן

משרד עורכי דין יעקב (קובי) כהן הוקם בשנת 2010.
עו"ד יעקב (קובי) כהן מתחמה בתיקי נזיקין, תאונות דרכים, ביטוח לאומי, פיצויים בגין רשלנות ומפגעים, וכן בתיקי רשלנות רפואיות.

עקבו אחרינו

מהמדיה

דילוג לתוכן