עורך דין תאונות אישיות

פוליסת הביטוח הינה חוזה מורכב ואנו משלמים מדי חודש להגן עלינו בעת צרה. אבל חוזה הביטוח כולל סעיפים שונים ולא מעט היבטים משפטיים סבוכים. אנו כמבוטחים לא תמיד אנו מכירים את זכויותינו וכאשר תביעה לפיצוי נדחית המבוטח נמצא למול שוקת שבורה בשעתו הקשה ביותר. בכל מקרה בו חברת הביטוח אינה משלמת תגמולי ביטוח מומלץ להתייעץ עם משרד עורכי דין על מנת לשפר את סיכויי התביעה לקבלת פיצוי. אנו עובדים שעות רבות ומקום העבודה הופך לבית שני אבל גם בעבודה אנו יכולים להיפגע. חברותה הביטוח מציעות ביטוח תאונות אישיות שמטרתה לכסות מקרי נזק שונים הנגרמים כתוצאה מתאונה לדוגמא, מקרי נכות , אובדן כושר עבודה או מוות. הכיסוי שניתן במסגרת פוליסות ביטוח של תאונות אישיות, הינו תקף גם בזמן הנסיעה לעבודה וחזרה הביתה בנוסף הפיצוי אינו קשור בשאלה האם התאונה אירעה בעקבות רשלנות כלשהי של אחד הצדדים. ולרוב לא יקוזז תשלומים מקבילים המגיעים למבוטח מגורמים אחרים, לדוגמא תשלום מביטוח לאומי בעקבות התאונה.

מהו ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישיות מכסה מקרים של  נזקי גוף שנגרמו עקב תאונה, בכל זמן ובכל מקום, למעט מקרים המוחרגים בפוליסה. 

במקרה של פציעה ניתן להגיש תביעה לפיצוי ותגמולי הביטוח אינם מותנים באחריות כלשהי או התרשלות מצד הנפגע בתאונה. עם זאת ישנם היבטים משפטים שצריך לבחון בטרם מגישים תביעה לפיצוי ובעיקר להעריך את הנזק הפיזי שנגרם לנפגע.

לפני הגשת תביעה יש להעריך  את הנזק שנגרם לנפגע. זאת נעשה באמצעות חוות דעת רפואית  מטען הנפגע על מנת להעריך את הנזק הרפואי ולא להמתין לקביעה בלעדית של מומחי חברת הביטוח. 

פוליסת תאונות אישיות אופן הפיצוי

פוליסת תאונות אישיות מכסה מקרים של נכות או פציעה של הנפגע כתוצאה מתאונה. הנפגע צריך להוכיח כי נגרמה לו נכות רפואית כתוצאה מהתאונה.. בכל מקרה ניתן ואף מומלץ להגיע למומחי חברת הביטוח עם חוות דעת רפואית מטעם הנפגע ולא להסתפק במומחי חברת הביטוח. וזאת מאחר שהגדרת הנכות בפוליסת הביטוח משתנה בהתאם לחברת הביטוח ובהתאם לחוזה הביטוח שנחתם עם המבוטח.

הכיסויים בפוליסה:

אובדן כושר עבודה-  פולסיה הכוללת את הגדרת המקצוע של המבוטח. ככל שמקצועו מוגדר בהגדרה רחבה יותר, כך ישנו סיכוי קטן שיותר ככזה שאיבד את כושר עבודתו. ההמלצה כי המקצוע יוגדר ספציפית, וזאת שבמקרה של פגיעה המבוטח לא יוכל לעבוד במקצועו, וחברת הביטוח לא תוכל לטעון שהמבוטח יכול לשוב ולעבוד במקצוע דומה. ומכאן שהוא לא איבד את כושר עבודתו ומכאן שאינו זכאי לקבלת הפיצוי. יש לבדוק מהי תקופת ההמתנה. בפוליסת ביטוח תלמידים הפיצוי יחל בתנאי שהתלמיד נעדר מלימודיו למעלה משלושה שבועות.

נכות – על המבוטח להוכיח כי עקב פגיעתו נותרה בו נכות, זאת ניתן להוכיח על ידי חוות דעת של  רופא מומחה בתחום הפגיעה ו/או ע”י פניה לוועדת נכות במוסד לביטוח לאומי.

התיישנות התביעה – תביעות על פי פוליסות ביטוח תאונות אישיות, מתיישנות בחלוף תקופה של 3שלוש שנים מיום קרות הנזק. חשוב לשים לב כי ניהול משא ומתן מול חברת הביטוח אינו עוצר את מרוץ ההתיישנות, רק תביעה לבית המשפט עוצרת את מרוץ ההתיישנות.

חברת הביטוח אינה משלמת – הגישו תביעה

במידה וחברת הביטוח דחתה את תביעתכם ואינה משלמת את הפיצוי הנדרש. חשוב לפנות לשירותי של עורך דין תאונות אישיות למיצוי זכויותיכם.
לחברות הביטוח יש מערך שלם של מומחים הבוחנים את התביעה לפיצוי ומחליטים האם לשלם למבוטח או לאו.
במדיה וקיבלתם דחיה מחברת הביטוח לתשלום הפיצוי, עורך דין קובי כהן – משרד עורכי דין  יתמודד משפטית מול חברת הביטוח ויפעל למיצוי זכויותיכם לתשלום פיצוי במהירות האפשרית.


ניסיון משרדנו בתביעות ביטוח למול חברות הביטוח.


תביעות פוליסת תאונות אישיות הינן מורכבות שכן, קיימים מספר משתנים רב למשל – גובה הנכות, הגדרת התאונה, האם נגרמה נכות צמיתה, בכל תביעת ביטוח ישנם סוגיות שאותם אנו נדרשים לבחון לפני הגשת התביעה עורכי דין במשרדנו, בעלי ניסיון בטיפול בתביעות ביטוח תאונות אישיות.
ישנם לא מעט מקרים בהם אנו נדרשים לערוך חו"ד רפואית מטעם הנפגע ולבנות אסטרטגיה מתאימה לתיק בהתאם לנסיבות המקרה.
בכל תיק אנו מגבשים דרך פעולה למול חברת הביטוח וזאת בכדי שלקוחות המשרד יקבלו את הפיצוי הכספי במהירות האפשרית.
ניתן לפנות למשרדנו לפגישת ייעוץ ללא תשלום או התחייבות להמשך טיפול .

משרדו של עורך דין קובי כהן – משרד עורכי דין  מתמחים במימוש זכויות מבוטחים שנדחו ע"י חברת ביטוח  בנושא של פוליסת ביטוח "תאונות אישיות" ופועלים להסדרת מלוא זכויות המבוטח לקבלת תגמולי הביטוח. במקרה של קבלת דחייה מחברת ביטוח אנו נשמח לעמוד לרשותכם בתביעת ביטוח תאונות אישיות לצורך מימוש הזכויות שלכם.
אנו נתמודד עבורכם מול חברת הביטוח ונשיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם.

שתפו את המקרה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

הצלחות אחרונות

אודות עו"ד יעקב (קובי) כהן

משרד עורכי דין יעקב (קובי) כהן הוקם בשנת 2010.
עו"ד יעקב (קובי) כהן מתחמה בתיקי נזיקין, תאונות דרכים, ביטוח לאומי, פיצויים בגין רשלנות ומפגעים, וכן בתיקי רשלנות רפואיות.

עקבו אחרינו

מהמדיה

דילוג לתוכן