ייעוץ תקשורת ויחסי ציבור

קשרי עיתונות ויחסי ציבור

היכנסו לקרוא >>>
על מנת שעיתונאי ייבחר לספר אאת הסיפור שלכם ולתת לכם חשיפה השווה לחודשים רבים של קמפיינים מתוקשרים עלינו למצוא את הערך האמיתי והעניין התקשורתי בסיפור. משם לבחון מה המדיה שתשרת אותנו באופן הטוב ביותר ומי יעביר את המסר באופן הנכון ביותר עבורנו.

ניהול משברים תקשורתיים

היכנסו לקרוא >>>
משבר תקשורתי הוא כל מצב בו פרסום קיים או עתידי יפגע במיצוב שלכם בתודעה בציבור. אם צפוי להתפרסם עליכם אייטם שיש לכם חשש מההשפעה שלו- פנו בהקדם האפשרי לניהול משבר. היערכות נכונה תבסס את עמדתכם, תעצור את הפרסום או תרכך את עמדת הכותב משמעותית ותיתן עוד נקודת מבט לקורא.

דוברות

היכנסו לקרוא >>>
ליזום, להודיע ולהגיב באופן שקול ורהוט מתוך הבנה של תהליכים וראייה אסטרטגית.

הקמה והפעלת גופי תקשורת

היכנסו לקרוא >>>
כשלקוח מבקש להכתיב סדר יום אנו מוצאים את הוואקום בעולמות התוכן הסובבים את התחום שלו ופותחים עבורו אתר תוכן, מגזין או קהילה לטובת קידום התחום ומותג הלקוח.

כתיבת תוכן

היכנסו לקרוא >>>
לספר את הסיפור שלהמותג שלכם באופן הברור ביותר וכך שישרת את המטרות והיעדים שלכם.

תקשורת צריך לייצר ונהל

אסור להיגרר למצב בו אנו רק מגיבים

שימוש נכון בתקשורת כשופר למסרים שלנו זו הדרך האמינה והזולה ביותר לתודעה של הציבור הרחב.

כשתקשורת מייוצרת באופן תדיר והמותג שלך הופך לשם גנרי לתחום בו הוא פועל זה הזמן שהתקשורת מתחילה לפנות אליך לאייטמים בנושא.

לתת זווית שונה ולחדש ללא הרף

זו הדרך לשמור על נוכחות בתקשורת

התקשורת אינה אוהבת לספר את אותו הסיפור פעמיים. יתרה מכך, כתב לא יפרסם כתבה אם הנושא סוקר כבר על ידי כתב אחר ואין לו משהו לחדש.

כיועצי תקשורת עלינו להציג את המותג שלכם בכל פעם מזווית שונה. לספר סיפור דומה השומר על תיבת המסרים שלכם אך מזווית שונה, עם ערך שונה לקורא (ולכתב) ובכך לדאוג שתמשיכו להופיע בתקשורת עוד ועוד.

גם כשאין גוף תקשורת רלוונטי

אם יש לסיפור שלכם קהל שייקרא אותו אנחנו נדאג להוציא אותו לאור

למרות שאנו מעדיפים לפרסם את סיפורי הלקוחות שלנו בגופי התקשורת המוכרים. לא תמיד נזכה לשיתוף פעולה מטעם הכתבים (מסיבות שונות). גם במקרים הללו נדאג להוציא את הסיפור שלכם דרך מובילי דעת קהל, טורי דעה או הקמת אתר תוכן או מגזין רלוונטיים לקהל הייעודי לכם.

משבר ניתן למנוע

ובמקרים בהם לא ניתן להימנע ממנו לחלוטין - ניתן להשתמש בו לטובתנו

דמיינו מה הסרט הדוקומנטרי supersize me עשה למקדונלד'ס. במקום להילחם בעובדות והנתונים בחרה מקדונלד'ס לקחת את התוצאות שהציג הסרט ולהציב לעצמה יעדים בריאותיים מהם היא יוצרת קמפיינים שיווקים גם עשור לאחר מכן.
להימנע מפרסום תוכן שלילי זו תמיד ההעדפה הראשונה שלנו אך במידה ויש ממש בפרסום ולא ניתן להימנע מיציאתו לאור אנו נוכל תמיד לבוא ולהציג עוד זווית ראייה, עוד נקודת מבט, עוד חלקים בסיפור ואף להשתמש בגוף התקשורת החושף לטובת המטרות הללו.